عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت:۲۷ هزار نفر به گروه‌های داوطلب و نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه شدند. پیرحسین کولیوند روز شنبه در یادمان شهدای شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: آیین تحلیف جوانان داوطلب و نیز اعضای جدید سازمان امداد و نجات در ۲ گروه […]

عصر خوزستان:

۲۷ هزار نفر به مجموع داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اضافه شدند

آبادان – ایرنا – رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت:۲۷ هزار نفر به گروه‌های داوطلب و نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه شدند.

پیرحسین کولیوند روز شنبه در یادمان شهدای شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: آیین تحلیف جوانان داوطلب و نیز اعضای جدید سازمان امداد و نجات در ۲ گروه ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفری و ۹ هزار و ۵۰۰ نفری امروز در شلمچه برگزار شد.

 وی در ادامه بررسی و کنترل مسافران در مرزهای زمینی و هوایی را یکی از وظایف نیروهای جمعیت هلال احمر اعلام کرد و افزود: هلال احمر در امر واکسیناسیون و واردات واکسن نیز تلاش‌ بسیار ارزشمندی انجام شده است.

کولیوند ادامه داد: در سفر به آبادان و خرمشهر، بازدیدی از مراکز در اختیار جمعیت هلال احمر این ۲ شهرستان داشتم که نیاز به تقویت و توسعه دارند که امید است با برنامه‌ریزی منسجمی برای تقویت آنها اقدام  شود.

وی گفت:  همچنین امروز برای بررسی مسایل و مشکلات مناطق زلزله‌زده اندیکا بازدید میدانی خواهم داشت و اگر نیاز به اقدام خاصی باشد انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا افتتاح سازمان جوانان و داوطلبان راهیان نور، ملاقات با امام جمعه خرمشهر و بازدید از مراکز جمعیت هلال احمرآبادان و خرمشهر از مهمترین برنامه‌های سفر رییس جمعیت هلال احمر کشور به خوزستان بود.

همزمان با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور نخستین کاروان راهیان نور پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، وارد مشهد شهدای شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر شد.

منبع: ایرنا