عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت کشت و صنعت کارون گفت: ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بین خانواده های نیازمند توزیع شد. روح اله رضازاده شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این بسته های معیشتی به ارزش هرکدام چهار میلیون ریال از سوی این […]

عصر خوزستان:

شرکت کارون ۲هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع کرد

دزفول-ایرنا- مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت کشت و صنعت کارون گفت: ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

روح اله رضازاده شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این بسته های معیشتی به ارزش هرکدام چهار میلیون ریال از سوی این شرکت تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
وی افزود: پیش از این نیز سه هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی در ۲ مرحله در راستای تامین بخشی از سبد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

رضا زاده اظهار داشت: این سومین مرحله توزیع کمک های معیشتی و بسته های حمایتی از سوی شرکت کشت و صنعت کارون بین خانواده های نیازمند می باشد که به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت تهیه و توزیع شد.
وی افزود:مهر ماه سال جاری نیز یک هزار بسته آموزشی از سوی این شرکت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت کشت و صنعت کارون ابراز امیدواری کرد این مجتمع بزرگ صنعتی بتواند در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود خدمات بهتر و بیشتری ارائه کند.

شرکت کشت وصنعت کارون به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت تولید شکر در خاورمیانه در محدوده شهرستانهای شوشتر،گتوند و دزفول واقع است.

منبع: ایرنا