عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون راهداری اداره کل راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد در جاده‌های خوزستان با وجود بارش باران در برخی مناطق استان برقرار است و مشکلی در این زمینه گزارش نشده است. محمد جولانژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به […]

عصر خوزستان:

مشکلی برای تردد در جاده‌های خوزستان وجود ندارد

اهواز – ایرنا – معاون راهداری اداره کل راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد در جاده‌های خوزستان با وجود بارش باران در برخی مناطق استان برقرار است و مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

محمد جولانژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، تمامی ماموران راهداری در سطح جاده‌های خوزستان در حال آماده باش هستند.

وی افزود: هیچ جاده‌ای در خوزستان مسدود نیست و در صورت انسداد هرگونه مسیر اصلی و شریانی، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان داد: هم استانی ها به منظور اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان می توانند با سامانه ١۴١ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا موج اول سامانه بارشی جدید از چهارشنبه و پنجشنبه گذشته مناطق جنوب و جنوب شرق حوزستان را فرا گرفت و موج دوم از شنبه شب در مناطق جنوبی و مرکزی استان آغاز شده و شدت اصلی بارش در خوزستان یکشنبه شب و صبح فردا دوشنبه پیش بینی شده است.

بر این اساس شدت بارش‌ها از بعدازظهر امروز یکشنبه به تدریج بیشتر می‌شود و احتمال بارش ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر برای اهواز پیش‌بینی شده است.

خوزستان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه است که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا