عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۶۵هزار و ۶۲۱ نفر از جمعیت هدف بالای ۱۲ سال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. ساسان قربانی روز یکشنبه ، بیان کرد: از ۴۸۶ هزار و ۱۷۷ نفر واجد شرایط تزریق واکسن در جنوب غرب […]

عصر خوزستان:

۳۶۵هزار و ۶۲۱ نفر در جنوب غرب خوزستان علیه کرونا واکسینه شدند

آبادان – ایرنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۶۵هزار و ۶۲۱ نفر از جمعیت هدف بالای ۱۲ سال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

ساسان قربانی روز یکشنبه ، بیان کرد: از ۴۸۶ هزار و ۱۷۷ نفر واجد شرایط تزریق واکسن در جنوب غرب خوزستان ۹۷هزار و ۴۰۱ نفر در مناطق روستایی و ۲۶۸ هزار و ۲۲۰ نفر جمعیت شهری واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند این در حالیست که انتظار می‌رفت تمامی افراد واجد شرایط در این منطقه برای تزریق واکسن اقدام کرده باشند.

وی افزود: ۳۹ هزار و ۷۷۳ نفر از افراد بالای ۱۲ سال جمعیت روستایی و ۱۹۱ هزار و ۱۸۵ نفر از جمعیت شهری در آبادان، و ۴۰ هزار و ۷۳۵ نفر جمعیت روستایی و ۹۲ هزار و ۸۱ نفر جمعیت شهری خرمشهر تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با انتقاد از استقبال کم مردم شادگان از تزریق واکسن گفت: فقط ۷۱ هزار و ۷۸۲ نفر جمعیت روستایی در شادگان و ۵۰ هزار و ۶۲۱ نفر از جامعه هدف جمعیت شهری آن تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که نسبت به سایر شهرستان‌های خوزستان کمترین آمار تزریق واکسن بوده است.

قربانی بیان کرد: همچنین چهار درصد گروه هدف روستایی و ۱۳ درصد جمعیت شهری در آبادان، سه درصد جمعیت روستایی و ۹ درصد جمعیت شهری خرمشهر و یک درصد از جمعیت روستایی و ۲ درصد جمعیت شهری شادگان، تاکنون دُز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.
شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرنظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

منبع: ایرنا