عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: یک گل ابتدایی در بازی مقابل تیم فولاد خوزستان تقدیم حریف کردیم در حالی که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. به گزارش ایرنا سید مجتبی حسینی شامگاه دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: تیم ما یک بازی تاکتیکی خیلی خوب انجام […]

عصر خوزستان:

سرمربی پیکان: مقابل تیم فولاد می‌توانستیم برنده باشیم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: یک گل ابتدایی در بازی مقابل تیم فولاد خوزستان تقدیم حریف کردیم در حالی که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

به گزارش ایرنا سید مجتبی حسینی شامگاه دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: تیم ما یک بازی تاکتیکی خیلی خوب انجام داد و کمترین موقعیت را به تیم فولاد دادیم. 

وی افزود: موقعیت‌های خوبی در این بازی داشتیم، اما متاسفانه باز هم در وقت‌های تلف شده نیمه اول، یک گل بچه‌گانه به تیم حریف هدیه دادیم اما در نیمه دوم با تغییرات انجام شده، به تیم خوب فولاد فشار آوردیم.

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه یک امتیاز کمترین حق بازیکنان ما در این دیدار بود ادامه داد: تیم ما جوان است و از ابتدای فصل نفرات خوبی را از لیگ دسته اول و دوم، تیم امید و تیم‌های دیگر جذب کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در زمین هدفمند بازی می‌کنند، اما همین جوانی باعث می‌شود گل‌های بدی بخوریم. اگر تیم ما این گل‌های بچه‌گانه را نخورد، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

حسینی گفت: ما وظیفه داریم دست بچه‌های مستعد را بگیریم تا به فوتبال ملی کمک کنیم. تیم خودمان آکادمی خوبی دارد و سرمایه‌گذاری خوبی می‌کند، درست مثل باشگاه فولاد که دارای آکادمی است. 

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: ایرنا