رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به در اختیار قرار دادن محتوای دروس سمپاد برای همه دانش‌آموزان، گفت: بدین ترتیب هر دانش‌آموزی که به هر دلیلی نتواند وارد مدارس سمپاد شود، می‌تواند حداقل از فرآیند تدریس این مدارس برخوردار شود که در توسعه عدالت آموزشی موثر خواهد […]


رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به در اختیار قرار دادن محتوای دروس سمپاد برای همه دانش‌آموزان، گفت: بدین ترتیب هر دانش‌آموزی که به هر دلیلی نتواند وارد مدارس سمپاد شود، می‌تواند حداقل از فرآیند تدریس این مدارس برخوردار شود که در توسعه عدالت آموزشی موثر خواهد بود.

جمال حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه درس‌های متوسطه مدارس سمپاد برای همه دانش‌آموزان، اظهار کرد: گروه‌های آموزشی سمپاد استان خوزستان از چندین سال پیش تشکیل شده‌اند و محتوا تولید می‌کنند که این محتوا در اختیار سایر دانش‌آموزان از جمله دانش‌آموزان مناطق محروم قرار خواهد گرفت. این محتواها شامل همان دروس رسمی وزارت آموزش و پررورش و طبق برنامه کلی تدریس است.
وی افزود: البته این محتواهای درسی در سطحی بالاتر تدریس می‌شوند که برای غنی‌سازی مدارس است؛ هدف از این کار در اختیار قرار دادن امکانات یکسان برای دانش‌آموزان همه مناطق از جمله دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم است.
رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ارائه محتوای آموزشی مدارس سمپاد به سایر دانش‌آموزان در راستای اجرای عدالت آموزشی و استفاده همه دانش‌آموزان از کیفیت آموزشی بهتر است و بدین ترتیب هر دانش‌آموزی که به هر دلیلی نتواند وارد مدارس سمپاد شود، می‌تواند حداقل از فرآیند تدریس این مدارس برخوردار شود که در توسعه عدالت آموزشی موثر خواهد بود.
وی افزود: این کار سال گذشته نیز انجام شد اما امسال با قوت بیشتری خواهد بود. محتواهای تولیدشده جمع‌بندی می‌شوند و از طریق سایت مدارس و یا سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بارگذاری خواهند شد.
انتهای پیام