عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود تمرین روز سه‌شنبه این تیم را تعطیل کردند. به گزارش ایرنا بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قرارداد حاضر به انجام تمرین نشدند. بازیکنان این تیم با گذشت ۱۳ هفته از بیست و یکمین […]

عصر خوزستان:

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمرین تیم را تعطیل کردند

آبادان – ایرنا – بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود تمرین روز سه‌شنبه این تیم را تعطیل کردند.

به گزارش ایرنا بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قرارداد حاضر به انجام تمرین نشدند.

بازیکنان این تیم با گذشت ۱۳ هفته از بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال، هنوز پولی را از موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان دریافت نکرده‌اند.

برخی بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته پیش از بازی برابر آلومینیوم اراک از هفته دوازدهم لیگ برتر ضمن نیامدن به تمرین، تهدید به فسخ قرارداد کردند.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شرایط در تیم بحرانی است و بازیکنان از این وضعیت خسته هستند.

جهانگیر کی شمس افزود: تنها تیمی هستیم که پس از گذشته ۱۳ هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال، نتوانسته‌ایم بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان دیگر وعده ما را قبول ندارند و امیدواریم تا بازیکنان اقدام به فسخ قراداد نکرده‌اند، مسوولان مربوطه برای برطرف کردن این بحران ورود جدی داشته باشند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

منبع: ایرنا