عصر خوزستان: اهواز- ایرنا – مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خوزستان گفت: تردد در جاده‌های استان با وجود بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و برفگیر برقرار است. غلامعباس بهرامی نیا روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتلاش راهداران در مناطق کوهستانی استان هیچ […]

عصر خوزستان:

تردد در محورهای برفگیر خوزستان برقرار است

اهواز- ایرنا – مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خوزستان گفت: تردد در جاده‌های استان با وجود بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و برفگیر برقرار است.

غلامعباس بهرامی نیا روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتلاش راهداران در مناطق کوهستانی استان هیچ جاده ‌ای در خوزستان مسدود نیست و در صورت انسداد هرگونه مسیر اصلی و شریانی، اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ضمن توصیه به رانندگان مبنی بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی این استان از هم استانی ها خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت راه های خوزستان با سامانه ١۴١ تماس بگیرند.
مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خوزستان خاطر نشان کرد: هم اکنون هشت راهدارخانه فعال در جاده های خوزستان وجود دارد که هر ساله در فصل بارندگی و برف توان عملیاتی محورهای برفگیر و با سابقه انسداد در سطح استان را افزایش می دهند. 
بهرامی نیا با اشاره به عملیات مستمر برف روبی در محورهای کوهستانی و برفگیر خوزستان تصریح کرد: کمک به بازگشایی مسیر و فراهم آوردن امکان عبور و مرور ایمن از سوی نیروهای راهداری مستقر در راهدارخانه های خوزستان انجام می شود.
وی اظهار داشت: ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب ۳۱ گروه با ۴۵۰ نیروی راهدار در استان خوزستان آماده سازی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان مه رقیق و کاهش دما تا اواخر هفته برای برخی از نقاط خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا