عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در آیین دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مکتب جهاد و شهادت را زنده کرد. به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در یادواره شهدای دانشجوی  مدافع حرم، امنیت و سلامت در سالن اجتماعات دانشگاه  سما دزفول  افزود: در  دوران […]

عصر خوزستان:

سردار سلیمانی مکتب جهاد و شهادت را زنده کرد

دزفول-ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در آیین دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مکتب جهاد و شهادت را زنده کرد.

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در یادواره شهدای دانشجوی  مدافع حرم، امنیت و سلامت در سالن اجتماعات دانشگاه  سما دزفول  افزود: در  دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم که وقتی امنیت نباشد همه چیز تحت تاثیر قرار می گیرد و اکنون نیز نیروهای مدافع امنیت در جای جای کشور و مرزها جانفشانی می کنند .
وی با بیان اینکه در برخی موارد ایچاد امنیت  بابد در بیرون از  مرزها ایجاد شود افزود: شهدای مدافع حرم مظلومانه به شهادت رسیدند تا امنیت را برای کشور ما به ارمغان بیاورند و اکنون باید نفس کشیدنمان را مدیون خون شهدا بدانیم .
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: یکی از اقدامات سردار سلیمانی تعمیق روحیه جهادی و شهادت طلبی بود چرا که هر وقت این روحیه در جامعه  کمرنگ می شود دشمن به سرعت ورود کرده و توطئه چینی می کند.
وی افزود: اگر جوانان کشورمان در دوران جنگ با دشمن نمی جنگیدند و جانشان را در طبق اخلاص نمی‌گذاشتند اکنون  وضع ما به گونه دیگری بود.
سردار شاهوارپور گفت: فرهنگ جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس زنده شد و  به فرهنگ عاشورایی متصل گردید و همین امر باعث شد همه اقشار کنار هم قرار بگیرند و متحد شوند.
وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ غفلت کردیم و جوانان عقب کشیدند گفت: در غفلت جوانان، دشمنان تا توانستند برنامه ریزی کردند ولی  سردار سلیمانی با زنده کردن فرهنگ شهادت حماسه سازی کرد  و روحیه شهادت را دوباره زنده کرد.
سردار شاهوارپور اظهارداشت: دشمن ۱۷۰ مورد توطئه علیه ما انجام داد که یکی از آن‌ها راه اندازی داعش بود که جنایات علنی ضد بشری زیادی انجام داد ولی مدافعان حرم در برابر این افراد بی رحم ایستادند.
وی گفت: خداوند افرادی را  که در صف واحد در برابر دشمن ایستادگی می کنند را دوست دارد و سردار سلیمانی جزء این افراد می باشد.

وی افزود: امیدوارم در راستای اهداف مقدس شهدای والامقام امنیت، سلامت و مدافع حرم و دفاع مقدس پیش رویم و با همان روحیه در دفاع از کیان جمهوری اسلامی گام برداریم.

رئیس دانشگاه سما دزفول نیز در این همایش گفت: عدالت طلبان و جبهه مقاومت داغدار حاج قاسم هستند ولی اعتقاد داریم از خون پاک ایشان هزاران حاج قاسم بلند می شوند و پرچم مکتب سلیمانی را برافراشته خواهند کرد.
علی ترابی افزود: سردار سلیمانی نماد اخلاص، خستگی ناپذیری و میدانداری بود .

به گزارش ایرنا، شهیدان امیرعلی هیودی، حسین ولایتی فر، علیرضا حاجیوند قیاسی ، محمد زلقی، عادل سعد ، علی سعد ، امین منوچهری، جاویدالاثر حاج حسین سعادت خواه ، عارف کاید خورده، سید مجتبی ابوالقاسمی،  مهدی نظری،حسین ولایتی، سجاد دالمن، علیرضا باغبان زاده ، عبدالمهدی شادور،  سعید عباسی، پروین کیوان، حاجی مراد نادری، رضا صیادی، علی محمد قربانی از شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت دزفول  هستند.

منبع: ایرنا