عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام ۲ برابر شدن آمار بستری شدگان کرونایی در منطقه جنوب غرب خوزستان گفت: موج خطرناکی ناشی از رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان را تهدید می کند. شکرالله سلمان زاده چهارشنبه در گفت و گو با […]

عصر خوزستان:

آمار بستری شدگان کرونایی در جنوب غرب خوزستان ۲ برابر شد

آبادان – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام ۲ برابر شدن آمار بستری شدگان کرونایی در منطقه جنوب غرب خوزستان گفت: موج خطرناکی ناشی از رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان را تهدید می کند.

شکرالله سلمان زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مشاهده سویه اُمیکرون و ۲ برابر شدن تعداد بستری در منطقه، خطر ورود به موج ششم کرونا در جنوب غرب خوزستان احساس می‌شود.

وی از افرادی که دُزهای دوم و سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند خواست هر چه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعته گذشته ۲ نفر در آبادان و یک نفر در خرمشهر به کووید ۱۹ مبتلا شدند.

سلمان زاده بیان کرد: طی روز گذشته هشت نفر در بیمارستان طالقانی آبادان و پنج نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان های منطقه جنوب غرب خوزستان ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر آمار موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ۱۹ نفر است.

سلمان زاده گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۳۴۰ هزار و ۵۰۱ مورد بوده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۸۰ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۸۷۲ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ های این منطقه مرخص شدند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

منبع: ایرنا