عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرماندار دزفول خواستار تسریع در عملیات تعریض و ایمن سازی جاده بن جعفر از جاده های پرتردد این شهرستان شد و گفت: شتاب بخشی عملیات تعریض این جاده برای کاهش حوادث رانندگی ضروری است. به گزارش ایرنا علی فرهمندپور چهارشنبه در نشستی که به‌ منظور رسیدگی به مشکلات جاده‌های شهرستان دزفول در سالن جلسات […]

عصر خوزستان:

فرماندار:عملیات تعریض جاده بن جعفر دزفول با شتاب بیشتری انجام شود

دزفول-ایرنا- فرماندار دزفول خواستار تسریع در عملیات تعریض و ایمن سازی جاده بن جعفر از جاده های پرتردد این شهرستان شد و گفت: شتاب بخشی عملیات تعریض این جاده برای کاهش حوادث رانندگی ضروری است.

به گزارش ایرنا علی فرهمندپور چهارشنبه در نشستی که به‌ منظور رسیدگی به مشکلات جاده‌های شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: با پیگیری‌ انجام شده صورت وضعیت‌ پیمانکاران جاده بن جعفر در حال پرداخت است و  ۵۰ تن قیر نیز به این پروژه اختصاص یافت.

وی بر استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و کارخانه‌های شهرستان دزفول برای اجرای طرح تعریض و ایمن سازی جاده بن جعفر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا در این نشست در خصوص جابجایی تیرهای برق و  مشکل معارضان این جاده  نیز تصمیم گیری شد.

قرار است با دستور دادستان دزفول در روزهای آینده مشکلات ناشی از معارضان این جاده با تعامل سازنده برطرف شود.

تامین اعتبار برای پل صفی آباد

فرماندار دزفول در خصوص جاده صفی آباد به میانرود نیز گفت: اعتباری برای حل مشکل پل صفی آباد در نظر گرفته شده و اداره راه و شهرسازی خوزستان باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین پیمانکار برای تکمیل این پل اقدام کند.

رسیدگی به مشکلات روشنایی جاده دزفول به سیاه منصور و سیاه منصور به سمت چهارراه آوج از دیگر موادر مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در این نشست در خصوص  تعریض و روشنایی جاده چهار راه آوج – سیاه منصور و رفع معارضان جاده صفی آباد به میانرود نیز بحث و تبادل نظر  شد.

جاده های بن جعفر و صفی آباد به میانرود از جمله جاده های غیراستاندارد و ناایمن بخش مرکزی دزفول هستند.

منبع: ایرنا