عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از صاحبان کالا در استان خواست موجودی انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند. به گزارش ایرنا نعمت اله بیرانوندی چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی جدید مقابله با احتکار و گرانفروشی در استان فعال شده است تا در این شرایط اقتصادی افراد سودجو […]

عصر خوزستان:

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان:صاحبان کالا موجودی انبار را در سامانه جامع ثبت کنند

اهواز-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از صاحبان کالا در استان خواست موجودی انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

به گزارش ایرنا نعمت اله بیرانوندی چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی جدید مقابله با احتکار و گرانفروشی در استان فعال شده است تا در این شرایط اقتصادی افراد سودجو با احتکار کالا باعث فشار مضاعف به خانواده ها نشوند.

وی گفت:در تمامی شهرستان های خوزستان به صاحبان انبارهای نگهداری مواد غذایی اعلام شده موجودی انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند و اطلاعات را در سامانه اعلام نمایند.

بیرانوندی افزود: موجودی انبارها در استان باید شفاف باشد تا بر اساس موجودی کالا بتوان برای استان برنامه ریزی لازم را انجام داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار داشت: عدم ثبت موجودی انبارها در سامانه تخلف است و برخورد تعزیراتی به دنبال دارد.

بیرانوندی بیان کرد: همچنان در حال پایش فعالیت واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات آن ها در کارگروه رفع موانع تولید و کمیته اقدام مشترک هستیم.

وی افزود: اداره های تعزیرات در شهرستان ها کار پایش واحدهای تولیدی را انجام داده و با موارد تخلف برخورد می کنند.

منبع: ایرنا