عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرمانده عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه گفت: سردار قاسم سلیمانی در دوران حیاتش خدمات زیادی به مسلمانان کرد و با شهادتش نیز آمریکا را ذلیل کرد. به گزارش ایرنا سردار عبدالرحمان پور جوادی شامگاه چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم دزفول و اندیمشک در سالن اجتماعات فرمانداری دزفول افزود: ارتباط […]

عصر خوزستان:

شهادت سردار سلیمانی آمریکا را ذلیل کرد

دزفول-ایرنا- فرمانده عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه گفت: سردار قاسم سلیمانی در دوران حیاتش خدمات زیادی به مسلمانان کرد و با شهادتش نیز آمریکا را ذلیل کرد.

به گزارش ایرنا سردار عبدالرحمان پور جوادی شامگاه چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم دزفول و اندیمشک در سالن اجتماعات فرمانداری دزفول افزود: ارتباط شهید سلیمانی با علما و مراجع تقلید هیچ وقت قطع نشد وی ذوب در ولایت بود.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در حیاتش خدمات زیادی ارائه کرد افزود: حاج قاسم مانند سایر شهدا با حساب کتاب مادی و دنیوی به میدان نرفت و شهادتش نیز برکت های زیادی برای مسلمانان داشت. 
سردار پورجوادی با بیان اینکه برخی خواص به علت بی بصیرتی در کشور تفرقه افکنی کردند افزود: زمانی که وحدت در کشور دچار خدشه شده بود تشییع پیکر حاج قاسم به یک یوم الله تبدیل شد،  
وی شهادت سردار سلیمانی را عاملی برای حفظ وحدت امت اسلامی بیان کرد و گفت:شهید سلیمانی درس های زیادی به ما آموخت.
سردار پورجوادی در ادامه با بیان اینکه مردم شمال خوزستان هرموقع خطری نظام را تهدید کرده برای دفاع از ولایت پا در رکاب بوده اند گفت: در این خطه همزمان پدر ، فرزند و چند برادر مدافع حرم بوده اند.
وی برگزاری چنین نشست هایی را عامل بصیرت افزایی دانست و تاکید کرد:نباید اجازه دهیم عده ای با تفرقه در کشور مشکل ایجاد کنند.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این یادواره گفت: وجه مشترک زندگی رزمندگان ، مردمی که پشتیبان رزمندگان بودند و مدافعان حرم ، وحدت و همدلی بود .
علی فرهمندپور افزود: شهدا و رزمندگان همه با یک صدا به یک امام و مقتدا لبیک گفتند و در مقابل دشمن ایستادند .
فرماندار ویژه دزفول گفت: جنگ ما جنگ اقتصادی و فرهنگی  است ما هم باید مانند شهدا با ادامه راهشان و الگوگیری از آنها  با وحدت و همدلی با دشمن مبارزه کنیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین از تمثال شهید محمدحسین اثنی عشری تنها شهید انتفاضه فلسطین از دزفول رونمایی شد .

همچنین از خانواده شهیدان محمدحسین اثنی عشری، جان محمد علیپور،  امیر علی هویدی ، محمد کیهانی، امین منوچهری، علی محمد قربانی، علیرضا حاجیوند قیاسی، احمد مجدی نسب، جاویدالاثر، حسین سعادتخواه، رضا رستمی مقدم، عارف کایدخورده، حبیب رحیمی منش، علی سعد، عادل سعد، احمد حاجیوند الیاسی، محمد زلقی، مهدی نظری، سید مجتبی ابوالقاسمی شهدای مدافع حرم  دزفول و اندیمشک  با اهدای تابلو فرش مزین به تصویر شهدا قدردانی به عمل آمد.

منبع: ایرنا