عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از شهدای مظلوم هویزه به عنوان بدریون شهیدان دفاع مقدس نام برد و گفت: شهدای هویزه از پیشگامان شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می روند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای هویزه با […]

عصر خوزستان:

شهدای هویزه بدریون شهیدان دفاع مقدس هستند

اهواز-ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از شهدای مظلوم هویزه به عنوان بدریون شهیدان دفاع مقدس نام برد و گفت: شهدای هویزه از پیشگامان شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می روند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای هویزه با بیان اینکه شهدای بدر در صدر اسلام یک شاخص هستند افزود: این افراد کسانی بودند که در بدر و در دوران غربت اسلام و هجوم دشمن همراه پیامبر بودند که به عنوان بدریون شناخته می شوند.

وی گفت: شهدای ۱۶ دی سال ۵۹ هویزه نیز بدریون شهدای دفاع مقدس می باشند شهدایی که طلیعه دار رزمندگانی هستند که در برابر هجوم دشمن ایستادند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان اظهار داشت: از ویژگی های شهدای هویزه این است که منظومه شهدای ایران اسلامی می باشند چرا که از همه نقاط کشور در بین شهدای هویزه شهید وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سیدشهدای هویزه سیدحسین علم الهدی است افزود: این شهید والا مقام چهره تابناکی است و آنچه که در مورد وی گفته شده در مقابل آنچه از وی ناگفته مانده بسیار ناچیز است.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی اظهار داشت: هر سال در این مراسم  تجدید عهدی با شهدای هویزه می شود که تشنه و غریبانه به دست دشمن به شهادت رسیدند و امروز نماد سربلندی و ایستادگی در مقابل نظام سلطه هستند.

مراسم گرامیداشت شهدای هویزه امروز پنجشنبه در محل یادمان شهدای هویزه با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از مدیران کشوری و استانی برگزار شد.

منبع: ایرنا