عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مسئولان باید تلاش حداکثری را از مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی فرا بگیرند و از سستی و تنبلی دوری کنند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای هویزه که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از […]

عصر خوزستان:

مسئولان تلاش حداکثری را از مکتب شهید سلیمانی یاد بگیرند

اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مسئولان باید تلاش حداکثری را از مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی فرا بگیرند و از سستی و تنبلی دوری کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای هویزه که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از مدیران کشوری و استانی در محل یادمان شهدای هویزه برگزار شد تلاش حداکثری تا حد نثار جان را از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی دانست و افزود:انقلاب اسلامی اگر بخواهد قله های رفیع ترقی را طی کند باید از مکتب سردار شهید سلیمانی استفاده نماید. 

وی با بیان اینکه سستی ، تنبلی و تن پروری هرگز در مکتب سلیمانی وجود ندارد گفت: مقاومت در برابر همه موانع از دیگر ویژگی های این مکتب است چرا که با ایستادگی در برابر دشمن می توان پیروز شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اعلام اینکه شهدا به ما آموختند که چگونه باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم افزود:  ایستادگی و پایمردی تا شهادت از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی است و امروز برای اینکه پیروز میدان باشیم باید در کنار ولایت قرار بگیریم چرا که ولایتمداری از دیگر ویژگی های این مکتب است.

امام جمعه اهواز شاخص رفتار و اخلاق را حول محور ولایت ارزمشند دانست و اظهار داشت: نماز و همه واجبات الهی هدف حضور در کشتی ولایت هستند تا  به ساحل نجات برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: افراد بسیاری بودند که نماز اول وقت آن ها ترک نشد اما در انتخاب کشتی نجات دچار توقف و اشتباه شدند اما شهدای بزرگ ایران اسلامی در انتخاب کشتی نجات خود دقت کردند .

وی گفت: مکتب قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) است و امیر المومنین(ع) و پیامبر(ص) است.

آیین بزرگداشت شهدای هویزه با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و خانواده شهدا در محل یادمان شهدای هویزه برگزار شد.

منبع: ایرنا