عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- جمعی از مسوولان محلی شهرستان دزفول روز جمعه با حضور در گلزار شهدای بهشت علی این شهر به ۲ شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ادای احترام کردند. به گزارش ایرنا فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول با حضور در […]

عصر خوزستان:

ادای احترام به ۲ شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دزفول

دزفول-ایرنا- جمعی از مسوولان محلی شهرستان دزفول روز جمعه با حضور در گلزار شهدای بهشت علی این شهر به ۲ شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول با حضور در محل یادمان “ایمان و پریناز قادرپناه” در بهشت علی دزفول با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراین را گرامی داشتند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه هجدهم دی‌ماه ۹۸ تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

۲ نفر از شهدای این حادثه تلخ اهل دزفول بودند که یادمان آنها در گلزار شهدای این شهر احداث شده است.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه ۹۸  تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا