عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌ برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر و کشف ۲۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در شهرستان اهواز خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در […]

عصر خوزستان:

بیش از ۲۲۰ کیلوگرم موادمخدر در اهواز کشف شد

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌ برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر و کشف ۲۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌ برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در هفته گذشته با اشراف و تسلط اطلاعاتی سه محموله مواد افیونی را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه با کار اطلاعاتی پیچیده و تلاش‌ شبانه روزی ماموران پلیس و دستگیری پنج سوداگر مرگ و توقیف سه دستگاه خودرو در این ارتباط گفت: در یکی از این عملیات‌ها یکی از سوداگران مرگ قصد فرار داشت که ماموران پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح وی را از ناحیه پا زخمی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این عملیات ها مقدار ۲۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

پیش از این نیز در ۲۱ آذرماه فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۱۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داده بود.

منبع: ایرنا