عصر خوزستان: دزفول-ایرنا-رییس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به اهمیت درختکاری گفت: حفظ و توسعه فضای سبز شهری در گرو مشارکت شهروندان است.  به گزارش ایرنا محمدحسن پرآور روز جمعه در حاشیه نهال کاری عمومی در پارک جنگلی لادن دزفول افزود: شهر برای داشتن نما، سیما و منظری زیبا نیازمند مشارکت شهروندانی است که […]

عصر خوزستان:

حفظ و توسعه فضای سبز شهری در گرو مشارکت شهروندان است

دزفول-ایرنا-رییس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به اهمیت درختکاری گفت: حفظ و توسعه فضای سبز شهری در گرو مشارکت شهروندان است.

 به گزارش ایرنا محمدحسن پرآور روز جمعه در حاشیه نهال کاری عمومی در پارک جنگلی لادن دزفول افزود: شهر برای داشتن نما، سیما و منظری زیبا نیازمند مشارکت شهروندانی است که به فضای شهری حس تعلق خاطر داشته باشند.

وی ادامه داد: نگهداری فضای سبز و کمک در جهت زیبایی منظر شهری به عنوان یک فرهنگ برخاسته از  حس تعلق خاطر شهروندی بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. 

رییس شورای اسلامی شهر دزفول از انجمن های مردم نهاد و شهروندان متعصب و دوستدار محیط زیست قدردانی کرد و گفت: شاهد رشد این فرهنگ در شهر دزفول هستیم که از شهروندان  فعال در این زمینه تشکر می‌کنم.

وی از همه شهروندان برای پیوستن به این پویش و حرکت همگانی شهروندی دعوت کرد و گفت: حمیدرضا نوایی، یکی از شهروندان دزفولی در اقدامی ارزشمند تهیه و غرس ۱۴۴ اصله نهال را انجام داده است. 

پرآور اظهارداشت: وجود چنین شهروندانی با فرهنگ و حس شهروندی بالا باعث دلگرمی است و به طور قطع این شهروندان خوب بنا به اصل ساخت شهر خوب توسط شهروندان خوب، شهری زیبا و ایده آل را خواهند ساخت.
 وی افزود: طبق برنامه، غرس درختان بومی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبزی شهری آغاز شده و در حال انجام است که جا دارد از طرف خودم و اعضای شورای اسلامی شهر دزفول، از مدیریت و پرسنل خدوم این سازمان نیز تشکر کنم.

به گزارش ایرنا آیین درختکاری با مشارکت برخی انجمن‌های مردم نهاد، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دزفول و کمیته سازمان‌های مردم نهاد کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر در پارک جنگلی لادن دزفول برگزار و ۱۸۵ اصله نهال که عمده آنها درختان بومی بودند، غرس شد.
 

منبع: ایرنا