عصر خوزستان: اهواز- ایرنا – پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز شنبه در ایام اندوه شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها پس از وداع و تشییع در محوطه اداره کل بنادر ودریانوردی خوزستان در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به خاک سپرده شد. به گزارش خبرنگار ایرنا در آیین […]

عصر خوزستان:

پیکرهای مطهر ۲ شهید در مجتمع بندری امام خمینی به خاک سپرده شد

اهواز- ایرنا – پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز شنبه در ایام اندوه شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها پس از وداع و تشییع در محوطه اداره کل بنادر ودریانوردی خوزستان در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در آیین تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر که رییس سازمان بنادر ودریانوردی کشور و جمعی از مردم سربندر و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان نیز حضور داشتند با نثار گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آمد.

این شهدا از جمله شهدای تازه تفحص‌شده هستند که در تاریخ ۱۸ آذرماه از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شدند.

پیکرمطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در میان حزن و اندوه مردم انقلابی اهواز تشییع شد و سپس پیکر پاک ۲ شهید به سربندر ماهشهر انتقال یافت.
آیین تشییع پیکر این ۲ شهید والامقام روز جمعه با حضور مردم انقلابی سربندر(شهر بندر امام خمینی) برگزار شد و سپس پیکر این شهیدان با یک فروند شناور از سربندر به مجتمع بندری امام خمینی انتقال یافت.
به گزارش ایرنا پیکرهای مطهر ۲۵۰شهید دوران پرافتخار دفاع مقدس در ایام حزن انگیز شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها با حضور انقلابی مردم شهیدپرور در۲۴استان کشور تشییع و به خاک سپرده شدند.

مزار مطهر این شهدا به عنوان نماد شرف، افتخار، یادآور مقاومت و ایثار برای دفاع از کیان میهن اسلامی الگویی الهام‌بخش برای جوانان این مرز و بوم است.

منبع: ایرنا