عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: با حضور گروه جهادی پزشکی تهران ۸۳۹ نفر از اهالی مناطق کم‌برخوردار و محروم خرمشهر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند. سرهنگ محمد لویمی روز شنبه ، اظهار داشت: ۳۳ نفر از گروه جهادی پزشکی دانشکده شاهد تهران به دعوت و میزبانی گروه جهادی سردار شهید […]

عصر خوزستان:

۸۳۹ نفر از اهالی مناطق محروم خرمشهر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

آبادان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: با حضور گروه جهادی پزشکی تهران ۸۳۹ نفر از اهالی مناطق کم‌برخوردار و محروم خرمشهر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند.

سرهنگ محمد لویمی روز شنبه ، اظهار داشت: ۳۳ نفر از گروه جهادی پزشکی دانشکده شاهد تهران به دعوت و میزبانی گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه خرمشهر برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم در این شهرستان حضور یافتند.

وی افزود: این گروه از پزشکان متخصص و عمومی علاوه بر ویزیت رایگان خدمات درمانی همچون شنوایی سنجی، بینایی سنجی، خدمات پاراکلینیک، غربالگری، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن به صورت سیار و ثابت در مناطق کم‌برخوردار خرمشهر انجام دادند.

سرهنگ لویمی با بیان اینکه گروه جهادی پزشکی امروز نیز در خرمشهر مستقر هستند گفت: در ۲ روز گذشته علاوه بر اهدای داروی رایگان به ارزش یک میلیارد ریال، خدمات پاراکلینیک ، نوارقلب ، تزریقات، آموزش پیشگیری از بیماری‌های رایج ،غربالگری قند و فشارخون، مشاوره روانشناسی ،آموزش بهداشت کودکان و غربالگری شپش انجام داده ضمن اینکه بسته‌های فرهنگی نیز بین اهالی این مناطق توزیع کردند.

وی اهدای عینک به ۸۰ نفر از اهالی را از دیگر خدمات گروه جهادی در خرمشهر بیان کرد و گفت: خدمات مامایی و تخصصی بیماری‌های زنان به همراه تست پاپ اسمیر، واکسیناسیون کرونا و رادیوگرافی نیز در این مدت ارایه شده ضمن اینکه به ۹۰ نفر نیز خدمات دندان‌پزشکی ارایه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر همچنین به خدمات دامپزشکی ارایه شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: گروه دامپزشکی نیز از دامداری‌های روستای شلحه خرمشهر بازدید به عمل آورد و خدمات دامپزشکی به دام و طیور این منطقه ارایه کرد.

منبع: ایرنا