پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران اهواز در ایستگاه پایانی
پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران اهواز در ایستگاه پایانی

معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: با اتمام نصب قطعات پل تا پایان هفته، قطعه سوم تقاطع غیرهمسطح شهید چمران آماده بازگشایی می‌شود و امیدواریم که تا نیمه اسفند ماه قطعه چهارم نیز آماده عبور و مرور شود.

به گزارش عصر خوزستان: پرویز حسنی معاون عمرانی شهرداری اهواز در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران اهواز می‌گوید: آخرین قطعه سگمنتال پل شب ۲۲ بهمن ماه نصب شد و عملا کار نصب قطعات چند روز است به اتمام رسیده.

او ادامه داد: نصب کلید‌های بتنی تا پایان هفته اجرا می‌شود که با انجام کار‌های تکمیلی، تا ۱۰ اسفندماه کار پل به اتمام رسیده و آسفالت آن انجام می‌شود.

معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: قطعه سوم تقاطع که از امانیه به سمت پل پنجم بوده مدت‌ها است که آماده شده، اما باتوجه به نصب قطعات سنگین بالای آن و به دلیل رعایت و حفظ ایمنی شهروندان بازگشایی نشده و حتی روشنایی آن نصب و شب‌ها فعال است.

آقای حسینی ادامه داد: با اتمام نصب قطعات تا پایان هفته، قطعه سوم آماده بازگشایی می‌شود و امیدواریم که تا نیمه اسفند ماه قطعه چهارم نیز آماده عبور و مرور شود.

او در خصوص تسریع کار و تاثیر آن بر کیفیت پل گفت: سرعت به دلیل کیفیت بهبود نیافته بلکه کیفیت را مبنا گرفتیم و آن را فدای سرعت نکردیم.

معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: از امروز جمع آوری و تخلیه کارگاه از زیر پل آغاز شده، پیمانکار جدول کار نیز در حال کار و ایجاد معابر است و مسیر‌های لازم در حال فعالیت هستند تا پایین پل نیز آماده بهره برداری شود.

پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران اهواز یکی از پروژه‌های مهم وترافیکی اهواز است که عملیات عمرانی آن از دی ماه ۱۳۹۸ آغاز گردید که با سازه پیش ساخته سگمنتال انجام می‌شود.

قرار بودبا اجرای اقداماتی همچون نورپردازی میدان، پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران اهواز در دهه فجر به صورت کامل افتتاح شود.