هشدار پلیس راه خوزستان در خصوص لغزندگی جاده‌ها
هشدار پلیس راه خوزستان در خصوص لغزندگی جاده‌ها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به بارش باران در اکثر محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان در خصوص لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعید رحیمی گفت: براساس اعلام اداره کل هواشناسی بیشترمحور‌های مواصلاتی استان با بارش باران همراه است و به همین دلیل احتمال لغزنده بودن جاده‌ها و معابر وجود دارد.

او می‌گوید: حجم تردد‌ها در این ایام افزایشی و نیمه سنگین است از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا انشاء الله بدون هیچ گونه حادثه‌ای به مقصد‌های خود برسند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تمامی ماموران پلیس راه و پاسگاه‌های پلیس راه در جاده‌ها و محور‌های اصلی و فرعی استان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

سرهنگ رحیمی گفت: ۸۰ درصد از حوادث روز‌های گذشته در استان مربوط به سرعت زیاد و غیر مجاز، عدم رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، عدم رانندگی با سرعت مطمئنه، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و خستگی و خواب آلودگی بوده است.