برگزاری جلسه بررسی طرح پیشنهادی در خصوص بهسازی ورودی های کلانشهر اهواز با حضور شهردار اهواز
برگزاری جلسه بررسی طرح پیشنهادی در خصوص بهسازی ورودی های کلانشهر اهواز با حضور شهردار اهواز

شهردار کلانشهر اهواز در حاشیه جلسه بررسی طرح ورودی های شهر اهواز گفت: نقش و اهمیت ساماندهی ورودی های شهر در سیما و منظر و تصویر ذهنی مسافرانی که وارد و یا خاج شهر می شوند بسیار موثر است.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز ، جلسه بررسی طرح های پیشنهادی در خصوص پروژه ورودی های کلانشهر اهواز امروز ۳شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رضا امینی شهردار اهواز ، جاسم موسی پور قائم مقام شهردار ، صادق کهوازی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی ، آرش در مدیر منطقه ۵ شهرداری ، مهدی مراد حسینی مدیر منطقه ۶ شهرداری و مهندسین مشاور و کارشناسان مربوطه در محل دفتر شهردار اهواز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز ضمن تبریک  روز جهانی کارگر و روز معلم گفت: نقش و اهمیت ساماندهی ورودی های شهر در سیما و منظر و تصویر ذهنی مسافرانی که وارد و یا خارج شهر می شوند و همچنین رفع مشکل ترافیکی در ورودی و خروجی شهر و رفع سد معبر های موجود بسیار موثر است.

در ادامه نیز مسائل و راهکارهای فنی پروژه از قبیل تعریض، عرض تقاطع ها و همچنین دفع آبهای سطحی و آیلند ها و کند روها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .