بررسی مشکلات مسجدسلیمان با حضور مقامات استانی و کشوری
بررسی مشکلات مسجدسلیمان با حضور مقامات استانی و کشوری

جلسه بررسی مشکلات املاک و اراضی شهرستان مسجد سلیمان با حضور معاونین وزارت دفاع، وزارت راه و شهرسازی نمایندگان ارتش و مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان، جلسه بررسی مشکلات املاک و اراضی شهرستان مسجد سلیمان با حضور پیمان مولایی سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه شهرستان، ورناصری نماینده مردم حوزه انتخابیه، معاونین وزارت دفاع، وزارت راه و شهرسازی نمایندگان ارتش و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این جلسه پس از حضور در تپه شهدای نفتک و ادای احترام به مقام والای شهدا و بازدید مسئولان از املاک و زمین های مورد نظر صورت گرفت و مشکلات املاک و اراضی شهرستان مسجد سلیمان در این جلسه مطرح و تصمیماتی مصوب شد. همچنین مقرر شد که برای پیگیری نهایی در آینده نزدیک جلسه در مرکز با حضور مسئولان شهرستانی انجام گیرد.

مولایی سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن خوش آمد گویی به مسئولان کشوری گفت: انتظار داریم حضور مسئولان کشوری در شهرستان منتهی به حل مشکلات مردم شود.

وی افزود: مردم مسجد سلیمان دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند و در اغتشاشات اخیر سربلند بیرون آمدند و مثل همیشه ثابت کردند ولایتمدار و پایبند به ارزش های انقلاب هستند.

مولایی تصریح کرد: مشکلات مناطق آلوده به نفت و گاز در مسجد سلیمان هنوز حل نشده و مردم انتظار دارند با حضور مسئولان این موضوع حل شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ادامه داد: برخی از مردم در شهرک ولیعصر ساکن شدند و سالهاست که تکلیف سند مالکیت این خانه ها مشخص نشده است.

مولایی ضمن انتقاد به برخی دستگاه ها گفت: مردم سال هاست درگیر این دستگاه و آن دستگاه هستند تا مشکلاتشان حل شود و این موضوع باعث نارضایتی آنها شده و ما انتظار داریم هر چه سریعتر تکلیف این خانه ها و سند آن مشخص شود.

وی اضافه کرد: از ۵ هزار خانه در مناطق آلوده فقط هزار خانوار به شهرک ولیعصر جا به جا شدند که هنوز هم مشکل بیشتر سند آنها حل نشده و چهار هزار خانوار بلاتکلیف مانده است که اختصاص زمین ۱۸ هکتاری مشکلات این مناطق را حل خواهد کرد.

مولایی به مشکلات شهرک خیبر اشاره کرد و گفت: مردم این مناطق هم با مشکلات بسیاری روبرو هستند و اکثرا از نیازمندان هستند که از وضعیت خوبی برخوردار نیستند، انتظار داریم با مساعدت ارتش و مسئولان تکلیف این زمین ها مشخص شوند.  گفتنی است در این جلسه مسئولان کشوری، استانی و شهرستان همگی بر حل مشکلات املاک و اراضی مورد بحث اتفاق نظر داشتند و بر پیگیری هر چه سریعتر آن تاکید کردند.