مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: ادامه همکاری با منصوریان در حال بررسی است
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: ادامه همکاری با منصوریان در حال بررسی است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ادامه همکاری با منصوریان برای فصل آینده توسط هیات مدیره باشگاه در حال بررسی است و تا ۲ روز آینده این موضوع مشخص می‌شود.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، حمیدرضا شعبانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: درخصوص ادامه همکاری با منصوریان برای هدایت تیم در فصل آینده، هنوز با هیات مدیره باشگاه به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و رفتن یا ماندن او در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه نتیجه قطعی در روزهای آینده مشخص می‌شود، افزود: در فصل آینده به دنبال نتیجه‌ای بهتر از فصل قبل بوده و در حال برنامه‌ریزی برای جذب بازیکن هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: تلاش ما تمدید با بازیکنانی است که قرارداد داشتیم و از کیفیت آنها راضی بودیم.

تقویت تیم با جذب بازیکن جدید

شعبانی با بیان اینکه شاکله اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد، گفت: در جایی که نقطه ضعف‌مان بوده و بازیکنی نداشتیم، بازیکن جدید جذب خواهیم کرد تا تیم تقویت شود.

وی افزود: کار تمدید و جذب بازیکن با نظر کادر فنی و کمیته فنی باشگاه انجام خواهد شد و در این خصوص نهایت دقت را خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهارکرد: برای فصل آینده به دنبال کسب جایگاه خوب و در شان نام فولاد خوزستان هستیم تا دل هواداران‌ را شاد کنیم.

یکی از اهداف باشگاه فولاد، بومی گرایی است

شعبانی یکی از اهداف باشگاه را بومی گرایی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم استعدادهای بالقوه بازیکنان جوان استان را بالفعل و مسیر رشد آنها را فراهم کنیم تا باعث افتخار کشور و خوزستان شوند.

به گزارش عصر خوزستان تیم فولاد خوزستان فصل گذشته با ۴۰ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفت که نارضایتی هواداران این تیم را به همراه داشت.

فولاد خوزستان سابقه ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و یکی از تیم‌های مطرح ایران به شمار می‌رود.