آکادمی باشگاه فولاد در مسیر جدید
آکادمی باشگاه فولاد در مسیر جدید

به نظر می رسد با معرفی مدیریت جدید آکادمی فولاد خوزستان، خون تازه ای در کالبد تیم های پایه فولاد تزریق شده است.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایسنا، باشگاه فولاد خوزستان پس از موفقیت های چشمگیر در رده های پایه، دست به تغییر در مدیریت آکادمی باشگاه زد و اگرچه برخی آن را پس از موفقیت تیم های پایه در لیگ‌های کشوری تعجب برانگیز می دانستند اما مطمئنا باشگاه به دنبال تحقق اهداف دیگری در آکادمی خود بوده است. سجاد مهدی پور که سال ها در هیات فوتبال خوزستان مشغول به فعالیت بوده و نیز با زیرساخت ها و شیوه فعالیت آکادمی و تیم های پایه به خوبی آشنا است، عهده دار مسئولیت آکادمی باشگاه فولاد شد.

به گزارش ایسنا، با روی کار آمدن مهدی پور نیز سیاست در این آکادمی تغییر کرده است و این باشگاه با رویکردی جدید با فرستادن استعدادیاب‌ها به سطح استان، قصد شناسایی نخبه های فوتبال و پرورش آن ها را دارد، به امید این که در سال های آینده تیم بزرگسالان فولاد و حتی دیگر نمایندگان استان در لیگ برتر مملو از استعدادهای خوزستانی باشند، همان چیزی که از مهد فوتبال ایران انتظار می رود.

در آکادمی به دنبال کشف استعداد هستیم
سجاد مهدی پور مدیرآکادمی باشگاه فولاد نیز در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: توجه به آکادمی فوتبال و تولید بازیکن از اهم برنامه‌های این باشگاه بوده و هدف اصلی این است که در رده‌های مختلف سنی بازیکن پرورش و به تیم‌های ملی تقدیم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این که تیم‌های پایه این باشگاه جزو سه تیم اول کشور هستند، در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید نیز بازیکن داریم و این نشان‌دهنده بازیکن‌سازی باشگاه فولاد است.

مدیرآکادمی باشگاه فولاد تاکید کرد: هدف اصلی تیم‌های پایه، توجه به کشف استعدادها و کمک به ساختار فوتبال خوزستان است، نباید در پایه ها خیلی به دنبال مقام قهرمانی بود، البته به دست آوردن قهرمانی می‌تواند کمک خوبی برای فعالیت‌های یک باشگاه باشد.

وی با اشاره به این که نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان و مربیان خوزستانی زمینه‌ساز پیشرفت این باشگاه خواهد بود، افزود: همواره پیشکسوتان و مربیان خوزستانی در مقوله بازیکن‌سازی و معرفی آن ها به تیم‌های ملی نقش‌ ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند، چرا که آن ها با دیدن بازی‌های خوب هر یک از فوتبالیست‌های جوان در هر گوشه‌ای از استان و کشور آن را به باشگاه فولاد معرفی کرده‌اند.

مهدی پور در پایان از مدیریت قبلی آکادمی که قدم های سازنده ای در اعتلای پایه های باشگاه فولاد داشت، قدردانی کرد.