شهرک صنعتی خرمشهر می تواند یکی از فعال ترین شهرک های
شهرک صنعتی خرمشهر می تواند یکی از فعال ترین شهرک های

شهرک صنعتی خرمشهر به دلیل آنکه از موقعیت سوق الجیشی منحصر بفردی برخوردار است می تواند یکی از بهترین و پر کسب و کارترین شهرک های صنعتی کشور شود.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مدیر عامل شرکت شهرک های استان با بیان مطلب فوق به ویژگی های منحصر به فرد این شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: شهرک صنعتی خرمشهر جزء معدود شهرک هایی است که از تمامی امکانات نقل و انتقال هوایی، جاده ایی، ریلی و دریایی برخوردار است که می تواند محصولات را به نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه نماید.

مهندس مهدی پور در ادامه به مزیت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: قرار گرفتن شهرک های صنعتی خرمشهر و آبادان در منطقه ی آزاد بسیاری از امور را برای تولیدکنندگان تسهیل و تسریع کرده است.

وی در ادامه به دیگر مزیت های زیر ساختی شهرک صنعتی خرمشهر اشاره کرد و گفت: از مزیت های بسیار خوبی که در این شهرک برای سرمایه گذاری وجود دارد بحث تأمین آب، برق و گاز است که نشان میدهد از پتانسیل های زیرساخت خوبی برخوردار است.

وی در خاتمه گفت: در این شهرک چندین پروژه مد نظر می باشد که اصلی ترین آنان ساماندهی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی است که با اهتمام ویژه ای اجرای این پروژه های عمرانی مورد پیگیری قرار دارند.

شایان ذکر است که شهرک صنعتی خرمشهر در زمینی به مساحت ۱۱۳۳ هکتار و تاکنون ۱۹۵ هکتار اراضی آن در قالب ۱۶۶ قرار داد به فعالان اقتصادی واگذار شده است. در این شهرک صنعتی ۵۵ واحد تولیدی فعال مشغول به امر تولید هستند .