ثبت رکورد جدید تولید آسفالت توسط سازمان عمران
ثبت رکورد جدید تولید آسفالت توسط سازمان عمران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به تولید ۱۱۵۰ تن آسفالت در طی ۱۲ ساعت ، گفت: رکورد تولید آسفالت در سازمان عمران برای سومین بار در طی یکسال گذشته شکسته شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، سعید سعیدی اظهار کرد: با جدیت و پشتکار مثال زدنی همکاران پرتلاشم در سازمان عمران، مجدداً طی یکسال گذشته رکورد تولید آسفالت در طی ۱۲ ساعت را شکستیم.

وی با بیان اینکه تولید آسفالت در سازمان عمران در شیفت‌های مختلف کاری انجام می‌شود، افزود : کارخانه تولید آسفالت این سازمان نسبت به ثبت رکورد ۱۱۵۰ تن آسفالت در تاریخ ۲۳ خرداد ماه۱۴۰۲ ضمن شکستن رکوردهای قبلی که ۱۱۰۰ و ۹۳۰ تن که در طی یک شبانه روز بوده است ، رکورد جدیدی به ثبت رساند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز تاکید کرد: این سازمان علاوه بر تأمین نیاز روزانه آسفالت مناطق برای لکه‌گیری، خود نیز به صورت روزانه نسبت به روکش آسفالت معابر سطح شهر اقدام می‌نماید. نقشه راه سازمان عمران در سال ۱۴۰۲ ضمن افزایش تولید آسفالت جهت رفع مشکلات عبور و مرور شهروندان که قطعا رضایت مندی شهروندان را از ارکان مدیریت شهری و بالاتر از آن نظام حاکمیتی را بالا می برد در نظر دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته حجم و ‌تنوع تولیدات خود را با تجهیز امکانات در دست تهیه افزایش دهد.

وی در انتها گفت: با ورود دستگاه خط تولید قطعات بتنی به این سازمان در طی روزهای آتی شاهد نصب و راه اندازی آن هستیم.