خدمات دهی مواکب در پایانه‌های چذابه و شلمچه از اول صفر
خدمات دهی مواکب در پایانه‌های چذابه و شلمچه از اول صفر

رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی خوزستان : مقرر شد استقرار و آغاز خدمات دهی مواکب در پایانه‌های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر باشد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صداوسیما، در جلسه ای آخرین اقدامات انجام شده و بررسی میزان پیشبرد ماموریت‌های محوله در ستاد‌های تابعه برای برگزاری مراسم اربعین در خوزستان بررسی شد.

در این جلسه معاونان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان راه کار‌ها و پیشنهادات خود در زمینه اطلاع رسانی و افزایش جذب مشارکت‌ها برای بازسازی و توسعه عتبات مقدسه را مطرح کردند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در این جلسه از تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی متولیان در اطلاع رسانی و جذب مشارکت محبین اهل بیت علیهم السلام برای بازسازی و توسعه عتبات مقدسه قدردانی کرد.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی گفت : با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین لازم است، ارتباطات و هماهنگی‌های بیشتری با مدیران مواکب به منظور آماده سازی آنان برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین در پایانه‌های چذابه و شلمچه و همچنین مواکب مستقر در عراق داشته باشید.

رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین حسینی استان خوزستان افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده آمادگی این کمیته برای اسکان و پذیرایی زائرین اربعین حسینی در مواکب استان خوزستان و همچنین اسکان زائرین از ابتدای چهار ورودی به استان وجود دارد و مقرر است استقرار و آغاز خدمات دهی مواکب در پایانه‌های چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر باشد.