تقویت و اصلاح شبکه روشنایی پارک‌ها و میادین اهواز
تقویت و اصلاح شبکه روشنایی پارک‌ها و میادین اهواز

سرپرست منطقه ۳ شهرداری اهواز از تقویت و اصلاح شبکه روشنایی پارک ها، میادین و فضای سبز در محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صدا و سیما، میثم علی نژاد گفت: حوزه زیباسازی معاونت خدمات شهری منطقه ۳ کار تقویت و اصلاح شبکه روشنایی پارک ها، میادین و قطعه‌های فضای سبز را به طور گسترده و مستمر در دستور کاری خود قرار داده است.

وی افزود: نصب پروژکتور‌های جدید، تعویض و کابل کشی جدید در نقاط مورد نیاز، تعویض لامپ‌های سوخته و رفع خاموشی در بوستان‌ها و میادین از امور روزانه این منطقه به منظور حفظ و نگهداری از شبکه روشنایی در پارک‌ها و فضای سبز عمومی است.

علی نژاد ارائه خدمات مطلوب و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان را از اهداف مهم اجرای این طرح‌ها برشمرد و ادامه داد: در ۲ هفته اخیر کار‌های گسترده و متعدد در همین زمینه در سطح پارک‌هایی از جمله؛ پارک زیتون، فضای سبز میدان سنگر، پارک رودکی، پارک کوی نیرو، پارک نواری شهرک آغاجاری و… به انجام رسیده است و درحال حاضر نیز کار رفع خاموشی میدان و پارک کوی فرهنگیان رو به اتمام است.

به گفته سرپرست شهرداری منطقه ۳ اهواز؛ بطور همزمان عملیات رسیدگی و رفع خاموشی ۲ زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهرک بهلول و فرشید ۲ نیز صورت گرفته است تا با رسیدگی به سایر موارد، این ۲ زمین ورزشی در اختیار شهروندان قرار گیرد.