معاون شهرسازی و معماری: سازمان بهسازی و نوسازی ظرفیت انجام پروژه های بزرگ بازآفرینی شهری را دارد
معاون شهرسازی و معماری: سازمان بهسازی و نوسازی ظرفیت انجام پروژه های بزرگ بازآفرینی شهری را دارد

زارع زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز گفت: سازمان بهسازی و نوسازی جزو سازمانهای چابک‌ شهرداری است که ظرفیت انجام پروژه های بزرگ در مورد بازآفرینی شهری را دارد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز ، هدایت الله زارع زاده در حاشیه تودیع و معارفه ضمن تشکر از صادق کهوازی مدیر عامل پیشین گفت : سازمان به رسالت خود که همانا بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و بازآفرینی محلات هدف می باشد فعالیت نماید و اقدامات خوب انجام شده با قدرت بیشتر و انگیزه بالا جریان داشته باشد.

وی با تبریک به سید نورالله موسوی گفت : امید است سازمان با مدیریت جدید نیز در راستای سیاستهای اصلی و رسالت مهم یعنی برنامه ریزی و اقدامات زیربنایی و روبنایی در محلات هدف بازآفرینی گام های موثرتری بردارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز و رئیس هیئت مدیره سازمان بهسازی و نوسازی اظهار کرد: سازمان بهسازی و نوسازی جزو سازمانهای چابک شهرداری است که ظرفیت انجام پروژه های بزرگ در امور بازآفرینی شهری را دارد.

لازم به ذکر است سید نورالله موسوی پیش از این سمت معاون طرح و توسعه سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اهواز را بر عهده داشت.