هیچ قراردادی از تیم‌های لیگ برتری خوزستان تاکنون در هیات فوتبال ثبت نشده است
هیچ قراردادی از تیم‌های لیگ برتری خوزستان تاکنون در هیات فوتبال ثبت نشده است

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: تاکنون هیچ قراردادی از بازیکنان جذب شده توسط باشگاه‌های لیگ برتری استان در هیات فوتبال ثبت نشده است.

به گزارش عصر خوزستان و به نقل از ایرنا علیرضا جرفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هر سه باشگاه لیگ برتری استان با بازیکنان بسیاری به توافق رسیده و قرارداد داخلی ثبت کرده‌اند ولی تاکنون قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم‌ها به صورت رسمی ثبت نشده است.

 

وی ادامه داد: تا زمانی که وضعیت و میزان بودجه این باشگاه‌ها مشخص نشود، نمی‌توانند با بازیکنی قرارداد رسمی امضا کنند. باشگاه‌ها ابتدا باید میزان بودجه مدنظرشان را به سازمان لیگ اعلام کنند و سپس نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی اقدام کنند.

 

جرفی گفت: همه قراردادها باید در هیات فوتبال استان ثبت شود با این تفاوت که ابتدا بازیکن با باشگاه به توافق می‌رسد و سپس تایید نهایی قراردادها پس از بررسی، در هیات فوتبال استان صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه ثبت قرارداد بازیکنان باید از طریق سامانه صورت بگیرد افزود: تمام اطلاعات بازیکن و قرارداد آنها با باشگاه باید در سامانه الکترونیکی نقل و انتقالات ثبت شود.

 

جرفی تاکید کرد: قراردادی باشگاه‌ها با بازیکنان در صورتی برای هیات فوتبال، رسمی و قابل تایید است که مطابق آیین نامه فدراسیون فوتبال تنظیم و منعقد شده باشد.

 

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: قراردادهای داخلی در نوع خود اعتبار لازم را داشته و تعهدآور است اما تا زمانی که در هیات فوتبال استان تایید نهایی نشود، کارت بازیکن صادر نخواهد شد و نمی‌تواند وارد میدان شود.

 

وی افزود: اگر یک بازیکن با ۲ یا سه باشگاه قرارداد داخلی ببندد پرونده این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون ارجاع داده شده و پس از بررسی لازم مشخص می‌شود که کدام قرارداد مورد تایید فدراسیون است.

 

وی در پایان گفت: از آنجا که فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم از روز ۲۰ خردادماه آغاز شده و تا روز هشتم شهریورماه ادامه دارد، از باشگاه‌ها انتظار داریم که زمان را از دست ندهند و ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

گفتنی است سه نماینده از استان خوزستان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند.