آماده سازی زیرساخت‌های مرز چذابه تا قبل از مراسم اربعین
آماده سازی زیرساخت‌های مرز چذابه تا قبل از مراسم اربعین

به گزارش عصر خوزستان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، حمید سیلاوی در بازدید از وضعیت زیرساختی مرز چذابه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی بیان کرد: تکمیل و تقویت زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرز چذابه با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است. وی ادامه داد: همه عوامل و دستگاه‌های شهرستان دشت آزادگان با […]

به گزارش عصر خوزستان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، حمید سیلاوی در بازدید از وضعیت زیرساختی مرز چذابه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی بیان کرد: تکمیل و تقویت زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرز چذابه با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: همه عوامل و دستگاه‌های شهرستان دشت آزادگان با تمام توان و به طور جدی پای کار هستند تا در مراسم اربعین حسینی امسال به صورت شایسته پذیرای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

سیلاوی گفت: طرح‌هایی همچون احداث سرویس‌های بهداشتی، فضای سبز، اصلاح شبکه برق، ساماندهی محوطه پارکینگ‌ها، بهره برداری سریع از مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی تاسیسات آب و همچنین لایروبی شبکه فاضلاب در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان آزادگان افزود: اصلاح و روشنایی مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی از شهر کوت سید نعیم این شهرستان تا پایانه چذابه ظرف ۲۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: نصب علائم هشدار دهنده، تکمیل گاردریل شهر کوت سید نعیم تا ابوحمیظه و خروجی سوسنگرد تا پل سابله و روکش آسفالت مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی و رفع مشکلات نقاط حادثه خیز و پر تردد زائران نیز در حال انجام است.

خوزستان هر ساله میزبان هزاران زائر رابعین حسینی است؛ ۲ مرز چذابه و شلمچه استان مسیر تردد زائران عتبات عالیات به کشور عراق است.