نشست هماهنگ سازی اجرای عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری
نشست هماهنگ سازی اجرای عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری

نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در محل تجهیز کارگاه خاتم الانبیاء (ص) با حضور پرویز حسینی معاون شهردار اهواز ، سنجری مدیر کارگاه، بالدی مجری این تقاطع برگزار شد .

به گزارش عصر خوزستان به نقل از اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در محل تجهیز کارگاه خاتم الانبیاء (ص) با حضور پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی ، سنجری مدیر کارگاه، بالدی مجری تقاطع و سرپرست کارگاه این تقاطع برگزار گردید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت:پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری به عنوان پروژه مهم عمرانی شهرداری اهواز در سال ۱۴۰۲ است و بر لزوم برنامه ریزی و پیشبرد دقیق اهداف این پروژه تاکید کرد .

حسینی افزود: میدان جمهوری یکی از شریان های تقسیم ترافیک اهواز محسوب می شود که ساماندهی ترافیک در این محدوده باعث روانسازی ترافیک در دیگر شریان های متصل به آن خواهد شد.

وی در ادامه خواستار اطلاع رسانی های لازم و همچنین هماهنگی بخشهای مختلف مرتبط با این پروژه شد و خاطرنشان کرد: پیمانکار تلاش کند تا این پروژه با سرعت و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بهره برداری برسد.

قابل ذکر است در این جلسه پیرامون مسائلی از جمله: جذب اعتبار لازم، تجهیز کارگاه (ورود ماشین آلات سنگین و فنی و حفار )، شروع بکار دستگاه حفار، رفع معارضین و تاسیسات موجود در میدان ، تهیه مصالح لازم، در نظر گرفتن و بررسی فضاهاهای اطراف تقاطع از جمله بررسی و رفع ترافیک ورودی به سمت میدان پادادشهر و تقسیم این حجم از تردد، و … گفتگو و مقرر شد در زمان اجرای پروژه نسبت به رفع گره های ترافیکی، برنامه ریزی لازم بعمل آید