هیئت‌های مذهبی در اهواز به مسائل ایمنی برق توجه کنند
هیئت‌های مذهبی در اهواز به مسائل ایمنی برق توجه کنند

معاون بهره برداری برق اهواز گفت: با توجه به آغاز مراسمات عزاداری دهه محرم، ضرورت دارد نسبت به رعایت اصول ایمنی برق در محل استقرار هیئت و موکب‌ها توجه جدی داشته باشند.

به گزارش عصر خوزستان، سعید آقایی به نقل از ایرنا با تاکید بر رعایت اصول ایمنی توسط هیئت های مذهبی در ایام محرم اظهار کرد: با توجه به افزایش دما و در نتیجه افزایش تقاضا و همزمانی ایام عزاداری سرور سالار شهیدان، ضرورت دارد هیئت‌های مذهبی هنگام تامین برق و روشنایی محل برگزاری مراسمات اصول ایمنی را با دقت مورد توجه قرار دهند.

آقایی افزود: بحث ایمنی و سلامت افراد و همچنین صرفه جویی و مدیریت مصرف در شرایط فعلی یکی از اولویت‌های اصلی شرکت برق اهواز است و از هیئت‌های درخواست داریم به این موارد توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی در نصب داربست و هنگام عبور از زیر شبکه‌های سیمی و حریم آن دقت داشته باشند تا موجب تداخل علم‌ها و نشان‌های مذهبی در شبکه نشوند.

آقایی ادامه داد: پایداری شبکه برق حاصل تلاش جمع زیادی از انسان‌های تلاشگر و گمنام و آماده باش ۲۴ ساعت در تمام فصول است و ضرورت داد عزاداران با توجه به این نکته و ترویج فرهنگ صرفه جویی و جلوگیری از آسیب به شبکه برق، پاسدار این تلاش باشند.