شرکت‌های نفتی خوزستان آماده برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین
شرکت‌های نفتی خوزستان آماده برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین

دبیر اجرائی ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: شرکت‌های نفتی در خوزستان همه امکانات و ظرفیت‌های خود را برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین بکار خواهند گرفت.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران ،حمید رضا گلپایگانی دبیر اجرائی ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: شرکت‌های نفتی خوزستان همانند سال‌های گذشته با همکاری ستاد اربعین استان، خدمات خود را در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه متمرکز می‌کنند.

او می‌گوید: این دومین نشست پس از جلسه اخیر در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران برگزار می‌شود.

به گفته او این خدمات از زمان عزیمت زائران به کربلای معلی تا بازگشت آخرین زائر به کشور استمرار خواهد داشت.

گلپایگانی گفت: خدمات صنعت نفت در جنوب که همسو با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران یا وفای آن حضرت با ایجاد مواکب در طول مسیر تردد زائران اربعین حسینی صورت می‌پذیرد، در زمینه احداث زیر ساخت‌ها شامل تسطیح و محوطه سازی، فضای مناسب برای اسکان و پذیرایی، نصب سامانه‌های سرمایشی، تامین آب شرب، یخ، تدارک خودرو‌های سبک و اتوبوس برای جابجایی زائران، تامین آمبولانس، کاروان جهت نیرو‌های انتظامی، راهوار، پزشکان جهادی، مراکز دانشگاهی، کاروان‌های حمام و سرویس‌های بهداشتی و… می‌باشد.

سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهیدگویان جنوب نیز با اشاره به هماهنگی بین بخش‌های مختلف شرکت‌ها گفت: این مرکز نیز از تمامی امکانات خود برای خدمات رسانی استفاده به عمل می‌آورد.