شورای سازمان آرامستان‌های شهرداری برگزار شد
شورای سازمان آرامستان‌های شهرداری برگزار شد

گزارش حسابرس، صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سازمان آرامستان‌های شهرداری با حضور رضا امینی شهردار اهواز، اعضای شورای سازمان و سرپرست معاونت خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از شهرداری اهواز، در این جلسه شهردار اهواز گفت: گزارش حسابرس و تفریغ بودجه، تطبیق و عدم تطبیق، بودجه با تخصیص‌ها و عملکردها را نشان می‌دهد و سند مهمی برای نظارت بر فعالیت هر مجموعه‌ای می‌باشد.
امینی با بیان این مطلب که وجود شفافیت در اقدامات، هزینه‌ها، عملکردها و پروژه‌ها و قراردادهای سازمان‌های شهرداری، ضرورت دارد، گفت: بررسی دقیق اسناد مالی و استفاده از ابزارهای نظارتی با هدف سالم‌سازی مجموعه در دستور کار همه ارکان و ساختارهای شهرداری اهواز باشد.

شهردار اهواز اهمیت خدمت رسانی در سازمان آرامستان‌های شهرداری با توجه به فراگیری خدماتی که ارائه می‌دهد را خاطرنشان کرد و گفت: جلب رضایتمندی خانواده محترم شهدا و شهروندان عزیزی که از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، بسیار مهم است.

امینی در پایان افزود: همه مناطق و سازمان‌های شهرداری باید در کنار سازمان آرامستان‌ها کمک کنند تا این سازمان، وظایف خود را در برابر شهروندان به انجام برساند‌