اهداء احکام روسا و دبیران هیات های ورزشی مناطق نفتخیز جنوب
اهداء احکام روسا و دبیران هیات های ورزشی مناطق نفتخیز جنوب

طی مراسمی احکام روسا و دبیران هیات های ورزشی بوکس،رزم آوران، والیبال و کاراته مناطق نفتخیز جنوب اهدا شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت خیز به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب و رئیس ورزش همگانی و تعدادی از مسئولین سازمان مراسم اهدا احکام روسا و دبیران ورزشی روز سه شنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ در دفتر مدیرعامل باشگاه واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس فرهمند مدیرعامل باشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای روسا و دبیران در امور محوله افزود: امیدوارم هیات های ورزشی هم راستا با سیاست های باشگاه و به عنوان بازوان ورزرش مناطق نفتخیز جنوب باعث رشد و ترقی هر چه بیشتر ورزش صنعت نفت شوند.

در این مراسم محمدرضا کاظمی نژاد رئیس ورزش همگانی مناطق نفتخیز جنوب با خوش آمدگویی به مسئولین و هیات های ورزشی حاضر در مراسم ضمن تشریح وظایف و انتظارات امور ورزش و تربیت بدنی از هیات های ورزشی، گزارشی اجمالی از فعالیت های ورزش همگانی در چهارماهه ابتدایی سال ارائه نمود.

وی ادامه داد: همکاری همه جانبه و تلاش هیات ها در پیشبرد و رسیدن به اهداف موضوعه که همان رشد و توسعه ورزش است بسیار مهم می باشد.

در پایان احکام انتصاب هیات ها و دبیران توسط مسئولان اهدا گردید.