امیدواریم بتوانیم از شهردار اهواز حمایت کنیم
امیدواریم بتوانیم از شهردار اهواز حمایت کنیم

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم ثبات مدیریتی در شهرداری، گفت: امیدواریم بتوانیم از مجموعه شهرداری و شهردار حمایت و پشتیبانی کنیم و این مسیر ادامه یابد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایسنا، سیاوش محمودی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۱۶ مردادماه) با موضوع برگزاری انتخابات و تعیین هیات رئیسه در شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قطعا نتیجه این مسئولیت‌ها باید خدمت به مردم و برای ما باشد وگرنه به خودی خود ارزش و جایگاهی ندارند.

رئیس پیشین شورای شهر اهواز با تقدیر از همراهی اعضای شورا با هیات رئیسه در دو سال اخیر و در زمان تصدی‌گری ریاست شورا، افزود: نگاه راهبردی این دوره، ثبات مدیریتی است. شهر و شهرداری اهواز در دوره‌های مختلف به دلیل بی‌ثباتی مدیریت ضربه خورده است که امیدواریم این نگاه ثبات مدیریت ادامه یابد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: امیدواریم بتوانیم از مجموعه شهرداری و شهردار حمایت و پشتیبانی کنیم و این مسیر ادامه یابد.

وی بیان کرد: در طول دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام شده که نباید نادیده گرفته شوند. حرکت در ریلی که در بسیاری از حوزه‌های شهری گذاشته شده است باید با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

محمودی افزود: اعضای شورای شهر در کنار هم با قوت مضاعف، همدلی، هم‌افزایی، حفظ وحدت و انسجام، مسیر را ادامه خواهند داد. این جابه‌جایی‌ها طبیعی است و آن را نگاه پویای شورا می‌دانیم و قطعا با این تغییرات و تحولات، مسیر با نگاه و توان جدید ادامه داده می‌شود