مدیر کل ارشاد خوزستان: رسانه باید حریم داشته باشد
 مدیر کل ارشاد خوزستان: رسانه باید حریم داشته باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه‌های استان در عرصه‌های مختلف گفت: باتوجه به ضرورت ساماندهی شرایط کاری رسانه‌های استان؛ معتقدم رسانه در خوزستان باید حریم داشته باشد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا مجید منادی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا ضمن دیدار و گفت‌وگو با اعضای تحریریه این خبرگزاری و تبریک روز خبرنگار به سابقه، نقش و اهمیت این خبرگزاری در اطلاع رسانی استان خوزستان تاکید کرد و گفت: نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف خبری و اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای خبرنگار همچون شهید غلامرضا رهبر، شهید بهروز خلیلیان و شهید محمود صارمی بیان کرد: شهدای رسانه با علم به وجود خطر و حادثه در این عرصه ورود کردند و خودشان از مسیری که در آن قرار گرفتند مطلع بودند که همین امر نیز ارزش و جایگاه آنان را مقدس و ارزشمند کرده است.

منادی ادامه داد: خبرنگاران حال حاضر ما نیز همین‌گونه هستند شاید امروز شکل میدان مبارزه تغییر کرده باشد اما خبرنگاران استان در شرایط مختلف و حوادث گوناگون پا در عرصه و میدان گذاشتند و رسالت خود را تمام و کمال انجام داده‌اند که این مساله برای ما جای افتخار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه من خودم را یک رسانه‌ای می‌دانم و سابقه کاریم در رسانه است اکنون به عنوان مدیر کل ارشاد استان نسبت به اهالی رسانه تعصب خاصی دارم و ساماندهی رسانه‌های استان از جمله اولویت‌های مهم در اداره کل ارشاد به شمار می‌رود؛ بنابراین تلاش داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا حد امکان دغدغه‌ها و چالش‌ها در این حوزه کاهش یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان روند دریافت مجوز نشریات و پایگاه‌های خبری را تشریح کرد