تأکید شهردار اهواز به استفاده از ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان
تأکید شهردار اهواز به استفاده از ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

نشست بررسی زمینه های همکاری مشترک بین شهرداری اهواز و سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان با حضور امینی شهردار اهواز و نهاوندی مدیرعامل این سازمان برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از شهرداری: بهروز نهاوندی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان در این نشست با اشاره به اهمیت اقدامات و گستره خدمات شهرداری اهواز، آمادگی آن سازمان را برای همکاری با شهرداری اهواز اعلام کرد.

وی افزود: در همه مباحث و موضوعات مشترک از مدیریت منابع انسانی تا عمرانی و خرید، آمادگی مساعدت به شهرداری اهواز در راستای مصالح مدیریت شهری و ارتقاء کیفیت خدمات وجود دارد.

امینی شهردار اهواز هم در این نشست با تأکید بر ظرفیت ها و تجارب سازمان همیاری شهرداری های استان، گفت: احیاء رویکرد عملیاتی سازمان همیاری شهرداری های استان باعث می شود که این سازمان بتواند به صورت پدافندی در بحران ها عمل کند.

امینی اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ شهرداری اهواز و سازمان همیاری ضرورت دارد.

وی افزود: با همکاری سازمان همیاری و استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اروند می توان اقدامات خوبی در زمینه واردات اتوبوس، تاکسی و ماشین آلات عمرانی مورد نیاز شهرداری اهواز، صورت داد.

امینی در پایان تصریح کرد: سرعت، انعطاف و بستر قانونی مناسبی که در سازمان همیاری شهرداری های استان وجود دارد می تواند زمینه همکاری مشترک با شهرداری اهواز را در بخش های منابع انسانی، تأمین ماشین آلات و حق آلایندگی و هزینه کرد آن، فراهم کند.