آمادگی تاکسیرانی اهواز برای خدمت به زائران اربعین در مرز چذابه
آمادگی تاکسیرانی اهواز برای خدمت به زائران اربعین در مرز چذابه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز از اعزام تعدادی ون تاکسی به مرز چذابه برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صدا و سیما استان خوزستان، امیر صفی‌خانی به تاکید‌های مقام معظم رهبری درخصوص میزبانی شایسته از زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همگام با همه حوزه‌های شهرداری اهواز و سایر نهاد‌ها و اداره ها، این سازمان در زمینه حمل و نقل و جابه‌جایی زائران نسبت به اعزام ون‌ تاکسی جدید که به تازگی به مجموعه حمل و نقل شهرداری اهواز اضافه شده‌اند، اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز ۵۰ دستگاه ون خریداری کرده و تاکنون ۱۱ دستگاه به شهرداری تحویل داده شده است، افزود: در فاز نخست ۶ دستگاه ون به مرز چذابه اعزام شده است و امیدواریم بتوانیم با همه توان از ون‌های تاکسی جدید خریداری شده برای جابه‌جایی زائران استفاده کنیم.

صفی خانی ادامه داد: در تلاش هستیم که به زودی ۳۹ دستگاه ون دیگر را از تهران به مرز چذابه اعزام کنیم تا با همه توان کار جابه‌جایی زائران را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز می‌گوید: تاکنون مقرر شده است بخشی از کار جابه‌جایی زائران از شیب عراق تا پایانه چذابه و همچنین تا نقطه حوضچه انسانی انجام شود و اگر تصمیم‌گیری شد جابه‌جایی تا بستان نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی می‌شود خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته انجام شود، اضافه کرد: مجموعه شهرداری اهواز در نوک پیکان خدمات‌رسانی در مرز چذابه است و تلاش دارد بهترین خدمات را به زائران ارائه دهد.