افزایش ۵ برابری کاربران ثبت درخواست‌های گذرنامه
افزایش ۵ برابری کاربران ثبت درخواست‌های گذرنامه

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از افزایش ۵ برابری کاربران ثبت درخواست‌های گذرنامه جهت تسهیل در صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حکیم عبداللهی” در خصوص آخرین تمهیدات پلیس در تسهیل صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای درخواست‌های صدور گذرنامه تعداد کاربران ثبت درخواست‌ها به ۵ برابر افزایش یافته‌اند.

وی افزود: برای تسریع در صدور گذرنامه با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی دستگاه چاپ از مرکز فراجا تحویل گرفته شده تا کلیه ثبت درخواست‌‌ها در مرکز استان چاپ و تحویل زائران داده شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان داشت: جهت رفاه حال شهروندان و زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تعداد ۱۴ شهرستان ضمن ثبت درخواست، لیبل (برچسب) تمدید در اختیار دارند تا گذرنامه‌های که ۲ سال از تاریخ اعتبار آن‌ها گذشته را به مدت ۶ ماه برای زیارت اربعین حسینی تمدید کنند.

سرهنگ عبداللهی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی توصیه کرد: سفر خود را مطابق اطلاعیه‌های که از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی صادر و از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می‌شود برنامه‌ریزی کنند.