دومین دوره همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال با حضور شرکت فولاد خوزستان آغاز به کار کرد
دومین دوره همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال با حضور شرکت فولاد خوزستان آغاز به کار کرد

دومین دوره همایش و نمایشگاه معدن‌کاری دیجیتال امروز سه شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور گروه فولاد خوزستان و جمعی از مدیران شرکت‌های فولادی و معدنی در سالن همایش هتل المپیک شروع به کار کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان ، در این نمایشگاه که توسط گروه رسانه ای دنیای اقتصاد برگزار می گردد، در راستای به کارگیری تکنولوژی‌های نوین صنایع معدنی، معرفی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های پیشرو و با گردهم آمدن ارکان تاثیرگذار این حوزه از جمله شرکت‌های بزرگ معدنی، فولادی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران و نخبگان داخلی و بین‌المللی، انقلاب صنعتی نسل چهارم در این حوزه مورد بررسی تخصصی قرار خواهد گرفت. همچنین در این رویداد آخرین تحولات روز دنیا در حوزه هوشمندسازی معادن مورد مطالعه قرار می‌گیرد و امید است با بحث و تبادل نظر تخصصی کارشناسان، نیازهای این حوزه شناسایی و راهکارهای کارآمدی مطرح ‌شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، به همراه مدیران شرکت فولاد خوزستان، مدیران عامل و نمایندگان شرکت های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، توسعه معادن فولاد خوزستان و سیمیدکو در همایش مذکور که به مدت سه روز از ۷ الی ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار می شود، حضور خواهند داشت.