مدیرعامل هلال احمر خوزستان: خدمات رسانی تا بازگشت کامل زائران حسینی ادامه دارد
مدیرعامل هلال احمر خوزستان: خدمات رسانی تا بازگشت کامل زائران حسینی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان گفت: خدمات رسانی این جمعیت تا بازگشت کامل تمام زائران اربعین حسینی در ۲مرز استان و کشور عراق همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش عصر خوزستان ، وحید شعبانی امروز جمعه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات این‌جمعیت در ۲ مرز شلمچه و چذابه، افزود: نیروهای امدادی و عوامل داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان از روز ۲۷ مرداد ماه در ۲ مرز شلمچه و چذابه کار ارائه خدمت به زائران حسینی را شروع کردند وخدمات رسانی تا برگشت تمام زائران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر خوزستان در مرزهای استان و در کشور عراق به زائران حسینی در حال خدمات رسانی و ۶۰ پزشک داوطلب نیز در پایگاه‌های هلال احمر در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: با وجود حضور میلیونی زائران ایرانی در ایام برگزاری آیین اربعین حسینی امکانات و تجهیزات درمانی مناسب و مورد نیاز برای ارائه به زائران تدارک دیده شد و با وجود کادر درمانی مجرب شامل پزشک، پرستار و امدادگران داوطلب تاکنون مشکلی در عرضه خدمات درمانی وجود نداشته است.

وی افزود: این‌جمعیت آخرین دستگاهی خواهد بود که خدمات رسانی به زائران حسینی را به پایان خواهد رساند، امسال با توافقاتی که با مسوولان کشور عراق انجام گرفت هم افزایی خوبی بین خوزستان و کشور عراق جهت خدمات رسانی به زائران انجام گرفته است.