اتصال بیش از ۶ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان
اتصال بیش از ۶ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

بیش از ۶ هزار فروشگاه در خوزستان به طرح کالابرگ الکترونیک متصل شدند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران ،علی اصغر رشنودی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف توزیع و دسترسی دهک‌های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها در کشور در حال اجرا می‌باشد.

او می‌گوید: در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر با مبنای قیمت‌گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های عضو طرح در استان همزمان با سراسر کشور عرضه می‌شود.

او ادامه داد: هم اکنون بیش ۵ هزار و ۶۰۰ فروشگاه‌های خرد و سوپر مارکت و ۴۵۰ فروشگاه بزرگ در استان به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند و سایر واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های استان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی شما جهت اتصال به این شبکه ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: علاوه بر دهک‌های یک تا سه و مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، دهک‌های سه تا پنج پس از استفاده از یارانه ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی برای خرید سبد کالابرگ از شارژ ۱۲۰ هزار تومانی اعتبار خود بهره‌مند شوند..

به گفته او مشمولان این طرح می‌توانند می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی “شما” و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌های عضو طرح را مشاهده کنند