آسفالت یک میلیون و ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهر اهواز از ابتدای سال تا کنون
آسفالت یک میلیون و ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهر اهواز از ابتدای سال تا کنون

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به تداوم روند انجام آسفالت معابر شهر، گفت: از ابتدای امسال تا اوایل شهریورماه، یک میلیون و ۴۰ هزار مترمربع از معابر اهواز آسفالت شده‌اند.

به گزارش عصر خوزستان، پرویز حسینی با اشاره به وضعیت پروژه های آسفالت اهواز اظهار کرد: عملیات آسفالت در هشت منطقه اهواز در حال اجراء است و منطقه‌ای نداریم که کار آسفالت در آن اجرا نشده باشد.

وی افزود: بر اساس این قراردادها، در هر منطقه ۱۶۰ هزار مترمربع آسفالت ریخته می‌شود و تلاش بر این است که قبل از پایان مهرماه کار تمام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: دو مناقصه بزرگ نیز برای هشت منطقه شهرداری درحال برگزاری است تا قبل از اتمام کار آسفالت پروژه‌های در حال اجرا، تعداد اکیپ ‌های آسفالت در مناطق به ۱۶ اکیپ افزایش یابد. چهار اکیپ متفرقه نیز در حال انجام آسفالت هستند.

حسینی بیان کرد: سال گذشته بیش از یک میلیون مترمربع از معابر اهواز آسفالت شدند. از ابتدای امسال تا اوایل شهریورماه نیز یک میلیون و ۴۰ هزار مترمربع از معابر اهواز آسفالت شده‌اند.

وی با اشاره به نظارت بر کیفیت آسفالت در حال اجرا در همه مراحل، عنوان کرد: دوام آسفالت به نوع کاربری و آمدن یا نیامدن آب یا فاضلاب روی آن بستگی دارد. اگر آسفالتی با بهترین کیفیت داشته باشیم اما فاضلاب روی آن بماند، سال بعد دیگر چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری اهواز