برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان مرکز شهید تندگویان نفت جنوب
برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان مرکز شهید تندگویان نفت جنوب

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، گردهمایی بسیجیان مرکز مقاومت شهید تندگویان نفت جنوب برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان، آیین صبحگاه مشترک بسیجیان مرکز شهید تندگویان نفت جنوب، امروز سه‌شنبه ۴ مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان، مدیر عاملان شرکت‌های نفت وگاز مارون و کارون و همچنین شرکت گاز استان خوزستان، جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و مدیران و کارکنان بسیجی صنعت نفت جنوب در محل مرکز بسیج برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش بسیج در شکل گیری حماسه مقاومت مردمی در مقابل دشمن را یک امداد الهی خواند و گفت: تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و ریشه کن کردن داعش در سوریه و عراق بسیار موثر بود و با اتکا به این نیروهای بسیجی بود که ضربات سنگینی به دشمنان اسلام تحمیل شد.

وی همچنین به نقش بسیج در شکست توطئه دشمنان اشاره کرد و افزود: در فتنه سال گذشته، هدف دشمن ضربه به اعتقادات مردم و تضعیف آن بود که خوشبختانه با مدد الهی و همچنین روشنگرایی نیروهای بسیجی، این فتنه شکست خورد.

امام جمعه اهواز، مقابله با فتنه های دشمنان را وظیفه فعلی بسیج خطاب کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس وظیفه بسیج دفاع از کیان سرزمین بود اما امروز به مدد الهی و قدرت گرفتن نیروهای نظامی ما، جبهه فعالیت بسیج، تغییر کرده و در جنگ نرم متمرکز شده است.

وی ادامه داد: همچنان که باید بسیجیان توانایی رزمی خود را حفظ کنند، توانایی ذهنی و منطقی خود را برای مقابله با جریان‌های فکری منحرف نیز باید افزایش دهند.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان نفت جنوب با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، دفاع مدیران و کارکنان صنعت نفت از اقتصاد کشور را همچون دوران دفاع مقدس دانست و گفت: صنعتگران نفت در مقابله با تحریم‌های ظالمانه همچون دوران دفاع مقدس، با جان و دل در مقابل دشمن مقاومت کردند و این مقاومت نتیجه وجود روحیه جهاد و ایثار بسیجی در میان مدیران و کارکنان نفت است.

ادای احترام به شهدای صنعت نفت، دفاع مقدس و مدافع حرم، مرثیه خوانی، مداحی، همخوانی سرود توسط بسیجیان، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجلیل از مدیران و کارکنان بسیجی نمونه صنعت نفت جنوب از بخش‌های مختلف این مراسم بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب