پنجمین جلسه کمیته راهبردی مدیران فولاد اکسین خوزستان برگزار شد/مهندس محمدی: ضرورت توجه به صادرات و حضور پررنگ در بازار بین‌المللی/افزایش سطح خدمات درمانی و رفاهی کارکنان در اولویت باشد
پنجمین جلسه کمیته راهبردی مدیران فولاد اکسین خوزستان برگزار شد/مهندس محمدی: ضرورت توجه به صادرات و حضور پررنگ در بازار بین‌المللی/افزایش سطح خدمات درمانی و رفاهی کارکنان در اولویت باشد

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان پنجمین جلسه کمیته راهبردی شرکت، توجه به صادرات و حضور پررنگ در بازار بین المللی را ضروری دانست و توجه به معیشت و افزایش سطح خدمات درمانی و رفاهی کارکنان تاکید کرد.

به گزارش عصر خوزستان، پنجمین جلسه کمیته راهبردی فولاد اکسین خوزستان بمنظور هم اندیشی معاونین و مدیران ارشد شرکت با حضور مهندس علی محمدی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این نشست اظهار کرد: علیرغم محدودیت ها و چالش ها، عملکرد شرکت در ۶ ماه گذشته فوق العاده بوده که نتیجه انسجام، همکاری و هم افزایی مجموعه مدیران و همت و تلاش مضاعف کارکنان است.

وی با بیان اینکه، گزارش خوبی ارائه شد، افزود: رکوردشکنی در تولید و افزایش بی سابقه سوددهی حاصل تلاش کلیه مدیران و کارکنان بخش مختلف شرکت بود که باید این روحیه خدمتگذاری حفظ شود.

محمدی گفت: با توجه به اینکه به تدریج و در آینده، رقابت در تولید و فروش، سخت‌تر و نزدیک‌تر، نیازمند برنامه ریزی دقیق و اجرای به موقع طرح و برنامه ها هستیم.

وی بیان کرد: رویکرد شرکت فولاد اکسین، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و همچنین پتانسیل‌های موجود در کشور است، در این راستا باید علاوه بر داخل مجموعه، آمادگی همکاری و تعامل بیشتر با سایر شرکت های مرتبط را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، توجه به بازار خارجی با رویکرد صادرات با ارزش افزوده بالا را ضروری دانست و گفت: حرکت به سمت بازارهای بین المللی، توسعه سبد محصولات و خدمات و افزایش سهم بازار از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار استفاده از دانش جوانان و تجربه نخبگان عرصه تولید فولاد، ۲ بال توسعه و شکوفایی صنایع شد و عنوان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت است و باید حداکثر و سقف خدمات درمانی و رفاهی برای کارکنان در نظر گرفته شود.

  • منبع خبر : روابط عمومی فولاد اکسین