اهواز برای استقبال از دهه فجر و آغاز ماه مبارک رمضان آماده شود
اهواز برای استقبال از دهه فجر و آغاز ماه مبارک رمضان آماده شود

شب گذشته شورای اداری شهرداری اهواز با حضور شهردار، معاونین شهردار و مدیران مناطق هشتگانه، مدیران عامل سازمان‌ها و مسئولین امور ارتباطات تشکیل جلسه داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز،سروش بزاز مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امینی، شهردار اهواز در این جلسه با تبریک ولادت با سعادت امیرمومنان حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر در خصوص مناسبت‌های پیش رو تا پایان سال، لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و همچنین وظیفه مسئولین امور ارتباطات در امر اطلاع رسانی صحیح، دقیق و همه جانبه مواردی را مطرح کرد.

بزاز با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله دهه فجر و ایام ماه مبارک رمضان عنوان داشت: در این زمینه تاکید شد شهرداری با تمام توان، شهر را برای مناسبت‌های ملی و مذهبی تا پایان سال آماده کند؛ همچنین مقرر شد مناطق و سازمان‌ها پروژه‌های آماده افتتاح خود را در اولین فرصت اعلام نموده تا با برنامه‌ریزی مراسم افتتاحیه آنها برگزار گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: شهردار اهواز با یادآوری اهمیت اطلاع رسانی پروژه‌های در دست اقدام، نسبت به نصب تابلوی مشخصات پروژه‌ها جهت معرفی به شهروندان تاکید کرد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل در پایان گفت: در جلسه شورای اداری همچنین گزارشی از روند نمایشگاه شهریران، غرفه شهرداری اهواز، مطالب ارائه شده توسط کارشناسان امر و جلسات متعدد کارشناسی با دیگر شهرداری‌ها، شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین کسب مقام برتر توسط شهرداری اهواز ارائه شد.